Зорница Георгиева „В Америка се успява с много труд и постоянство“

Американската мечта – блян за много българи, реалност за малцина. В днешното интервю ще ви запознаем с една изключително красива и интелигентна млада бизнесдама, доказала, че не е достатъчно само да си с перфектна визия, за да успееш и то в Америка. Цял Ню Йорк е изпълнен с нейни билбордове и реклами, дефилира за най-известните марки рамо до рамо с Жизел Бюндхем, Адриана Лима, Наоми Кембъл и Александра Амброзио. Тя е от първите българки, снимали се за американското издание на Vogue, Cosmopolitan, Glamour и Beauty. Това е Зорница Георгиева, или както всички приятели я наричат Зоза. Родена в малкото градче Правец, сега живее между два континента Америка и Азия, където всъщност е нейният бизнес.

Зорница Георгиева

– На колко години заминахте за Америка и пред какви предизвикателства се изправихте там?

– Заминах едва на 19 години, около една година след като завърших езиковата гимназия с немски език в родния ми град Правец. В началото ми беше трудно да се адаптирам на различния манталитет и начин на живот, на това да съм далеч от семейството и приятелите си, но след това успях да намеря мястото си там и се почувствах напълно “в къщи”. Дори сега, след толкова години и след многобройни местения в различни държави, Америка си остава мястото където се чувствам най-добре.

– Защо решихте да се реализирате там, а не в родината ни? По-лесно ли е в Америка за един модел?

– Всичко стана много случайно. Така се стекоха обстоятелсвата в живота ми и дори беше леко спонтанно. В началото дори не заминах с идеята да се занимавам с моделство, там се случи всичко. Лесно не се успява никъде, изисква се много работа, постоянство и отдаденост. Конкретно в модния бизнес голяма роля играе и късметът, да си на правилното място, в правилното време и да имаш визията, която се търси в момента. Например, ако момиче с класическа красота и по-женствени форми започне кариерата си в момент, когато на мода са прекалено слабите манекенки, с по-странни лица, шансът и да успее и да й обърнат внимание, е много по-малък.

– Цял Ню Йорк е бил с Ваши плакати, какво е чувството да тръгнеш от малък град и да стигнеш до там?

– Чувството да се виждаш на корици, билбордове, в списания или по телевизията е леко сюрреалистично, особено в началото. В последствие става по-нормално, но винаги си остава приятно.

– Снимала сте се за най известните марки, коя е най скъпата реклама и за кого?

– Най-скъпите реклами, които съм снимала са може би за Pantene и L’oreal.

Зорница Георгиева

– Част сте от фондация в Ню Йорк, с какво се занимава тя?

– Участвам във фондацията на Джорджи Бадел, която се занимава с набиране на средства и строене на кладенци за вода в Буркина Фасо. Джорджи е израстнала там, в село без вода, както са и повечето села там и всеки ден е трябвало да върви по няколко километра, за да донесат вода за семейството си. Моя приателка работи с Джорджи от създаването на фондацията и преди около година ми предложи да се присъединя в ролята на амбасадор. Толкова се радвам да съм част от организация, която помага на хора в Африка, които нямат абсолютно нищо, че дори решихме да даряваме част от печалбите си на тях.

– В момента се занимавате с бизнес и имате своя марка продукти, разкажи ни малко повече за тях и как се роди идеята за създаването й?

– Марката е за конопени масла и продукти, съдържащи КБД. Ползвах КБД масла и продукти от известно време и бях изключително доволна, защото ми помагаха при стрес, концентрация и регулиране на съня, особено при пътувания от една часова зона в друга. Случайно разбрах за CBDo (Сиби-Ду) от приятели в Хонг Конг, където марката тогава беше ексклузивна за Хонконгския пазар и в топ 3 най-продавани марки за КБД продукти. Мога само да кажа, че много се харесахме взаимно. Никога не бих се занимавала с нещо, ако не вярвах 100% в продукта, но тъй като вече бях пробвала КБД продукти и знаех със сигурност, че помагат, станах тяхно лице и партньор в zo-zen.net. Всичко се произвежда в Америка в Колорадо от био коноп. За момента CBDo се продава главно в Америка и Азия, но вече може да се закупи и в Европа и Англия. В България също имаме представител (bghttps://topcbd.bg). За съжаление, доста разочароващ е фактът, че по отношение на внос на КБД България е сигурно единствената държава в Европа с все още неясни правила и закони. За момента фокуса си остава Американския и Азиятския пазар и затова прекарвам толкова време там в момента.

Зорница представя своя бранд масла

– Бизнесът Ви е предимно в Америка, живеете в Дубай. Как успявате да балансирате между двете държави?

– Все още не съм намерила напълно баласа си в това отношение, защото двете места са доста на голямо разстояние едно от друго, но ми помага това, че от години живея постоянно на път и съм свикнала с този начин на живот. Мога да кажа дори, че ако се наложи да живея само на едно място без да пътувам постоянно би ми било по-трудно.

– Коя е най-интересната държава, която сте посещавала и с какво Ви е впечатлила?

– Нямам конкретна държава, която да ме е впечатлила повече от другите. Всяка е била сама по себе си интересна. Може би по-бедните държави, или поне бедните райони, които съм посещавала, са ми направили най-много впечатление и то с това, че хората нямат абсолютно нищо материално, живеят в колиби, децата тичат из калта без обувки, но са супер щастливи и усмихнати.

– Успяхте ли да сбъднете Американската мечта?

– Смятам, че успях да сбъдна доста мои мечти и имам още много, които все още не съм сбъднала, но се надявам и това да стане.

– Какви са следващите мечти, които искате да постигнете?

– Мечтите ми са свързани главно с това да работя и усъвършенствам себе си и и с всеки изминал ден да ставам по-добра версия на вчерашната си. Да постигна личния си потенцал.  Да успея да съм добър човек. Да знам, че семейстото ми и хората около мен могат да разчитат на мен.

Сибила Кусева

 

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *