Gucci налага нов начин за възприемане на лукса след бляскав дебют в Милано

С моден спектакъл в бляскав минималистичен дизайн дебютира новият дизайнер на Gucci Сабато де Сарно.

Ревюто обра овациите на критиците и публиката по време на Седмицата на модата в Милано, съобщава Reuters.

Представянето на новата колекция се състоя в централата на марката, някогашна фабрика на авиационната индустрия, а моделите дефилираха по къси шорти, съчетани с якета, мини рокли без презрамки и горнища с дълбоки деколтета.

Прогнозата за дъжд наложи в последния момент мястото на провеждане да се премести в централата в Милано, а не на открито в луксозния квартал Брера, допълва Reuters.

Де Сарно „знае от какво се нуждаем в момента – изчистено луксозно спортно облекло, което не е дръзко секси“, пише модният критик Кенет Ричард, главен редактор на The Impression.

Федерико Джилио, главен изпълнителен директор и бизнес мениджър на базирания в Италия търговец на модни стоки от висок клас Giglio.com, заяви, че колекцията е „нов начин за възприемане на лукса – удобен за носене без нужда от излишък, който е в крак с времето“.

Ревюто служи за естетическа основа на цялостното обновяване на бранда за облекло на френската група – ключово за повишаване на продажбите, въпреки че новите модели ще се появят в магазините едва в началото на следващата година.

Томас Шове, анализатор в Citi, заяви, че първият поглед към визията на Де Сарно за марката показва „ясна еволюция от предишната естетика, която вероятно ще привлече малко по-възрастни демографски групи и ще се отличава с по-високи цени“.

„Gucci е възможността да се влюбиш в модата, ancora“, написа Де Сарно в публикация в Instagram в навечерието на ревюто, използвайки италианската дума за „отново“.

Марката постави думата „ancora“ върху огромни реклами, които отбелязваха датата на ревюто, заедно с логото на Gucci – с бели букви, на фон в цвят бордо, покриващи сгради по целия свят, включително в Ню Йорк, Банкок и Лондон.

Дългогодишният главен изпълнителен директор на Gucci Марко Бизари също предстои да напусне поста и да бъде заменен от управляващия директор Жан-Франсоа Палус – дясната ръка на Пино, за преходен период.

Акциите на Kering затвориха с 1,5% по-високо след модното ревю в Милано. Те се търгуват на цена, еквивалентна на около 14 пъти очакваната печалба през следващите 12 месеца, според данни на LSEG, цитирани от Reuters.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *