Визията на Хена Карна

„В нюансите на нашите технологични избори се крие мъдростта, която да проявим към бъдещето в този свят на нулево доверие.“

Мисълта е на Хена Карна – глобален лидер с над 25-годишен опит в управлението на иновации в областта на цифровите технологии/данните в сферата на високите технологии, бързооборотните стоки, управлението на риска и застрахователните индустрии.

В условията на непрекъснато променящ се бизнес пейзаж, задвижван от технологичния напредък, опитният предприемач разработва ясна и динамична стратегия, която да революционизира подхода на иновативните компании, обяснява тя, цитирана от CEOworld.

Затова се стреми да предефинира индустриалните стандарти, като кореспондира с развитието в областта на данните, анализите, изкуствения интелект (включително генеративен AI), ML и NLP.

Една от основните грижи за тези индустрии е да се намерят областите, в които да намалим глобалната разлика в защитата, за да направим държавите и икономиките по-устойчиви на рискове, смята Карна. За да се постигне тази цел, тя предлага да се промени подходът от ориентиран към политиката към ориентиран към платформата.

Възприемането на метод, ориентиран към платформата, позволява на компаниите да работят с екосистемата, да възприемат интеративен подход, като прецизно тестват методологиите, за да формулират своите ценности и изисквания.

Тази промяна ще насърчи лоялността на клиентите, тъй като все повече хора ще се ангажират с техните технологии, продукти или услуги, което в крайна сметка ще генерира значителни приходи.

Като технологичен предприемач, Хена Карна признава, че много компании разчитат на традиционни стратегии за генериране на приходи и подобряване на финансовите резултати. Макар че този подход може да доведе до ефективно постигане на краткосрочни цели, той може да предизвика параноя от неуспех, изолиран фокус върху части от веригата за създаване на стойност и ограничени инвестиции за постигане на растеж.

Отчитайки неговите последици, тя насърчава иновативното мислене и решения в тези компании. Призовава ги да инвестират в екосистеми от данни, тъй като те са бъдещето на индустриите за управление на риска.

„С генеративен AI на прага, е неизбежно архитектурата на данните да се запази в този вид. Компаниите трябва да признаят, че всяко взаимодействие или операция е възможност за конкуренция и създаване на диференцирана стойност – това е цифрово свързан свят, където тези точки на допир са точки на данни. И тези точки с данни се превръщат във валутата, която ще определя икономическата стойност на компаниите.“, обяснява Хена Карна.

Тя подчертава стратегическите ефекти на данните, като призовава рисковите компании да използват силата им, за да се приспособят към цифровия свят. Предупреждава обаче, че данните могат да бъдат и разрушителни, като се има предвид, че позволяват на компаниите да открият нови бизнес лостове, променяйки траекторията на растеж.

Хена Карна смята, че ако компаниите изостават в улавянето на точките на взаимодействие и в ефективното поддържане на данните, тогава техните конкуренти, особено нетрадиционните, ще получат предимство за тяхна сметка, което потенциално може да доведе до субоптимизиране на цялата индустрия. Ето защо компаниите за финансови услуги, особено в областта на управлението на риска и застраховането и трябва да са в крак с технологичния напредък.

Като се има предвид обширната информация, с която боравят застрахователните и рисковите компании, Хена Карна се застъпва за екосистеми, които интегрират данни от различни платформи и създават стойност.

„Мисли мащабно, действай мащабно, движи се бързо“ е стратегията на Карна и нейния екип, за да изградят развиваща се екосистема за данни. Платформата беше отличена с няколко глобални награди, включително наградата за иновации CELENT.

Ефективната платформа зависи от множество фактори, но най-важното е тя да отговаря на нуждите на клиентите и да е приложима за ежедневна употреба.

Трябва да е мащабируема, да може да се използва многократно и да се повтаря, без да се прави компромис с качеството или разходите. Да отговаря на всички изисквания за данни и да е проектирана за системно самообучение и самоорганизация. Списъкът е дълъг и всичко зависи от подхода и изпълнението.

Крайната цел е да се създадат продукти и решения, които са в съответствие с целите на компанията, което води до по-висока рентабилност чрез по-добър подбор на риска, допълва Хена Карна.

Д-р Хена А. Карна е глобален лидер с над 25-годишен опит в управлението на иновации в областта на цифровите технологии/данните в сферата на високите технологии, бързооборотните стоки, управлението на риска и застрахователните индустрии (в сферата на застраховането и гражданското застраховане, специализираните застраховки, животозастраховането, здравеопазването, пенсионното осигуряване, потребителските и търговските застраховки, брокерите, доставчиците и независимите агенти). Ръководила е предприятия и е консултирала компании от Fortune 100 относно цифровите иновации и прекъсвания и е проектирала и разработила патентовани технологии и приложения в областта на генетичните алгоритми, поведенческите анализи, дълбоките невронни мрежи и технологиите за цифрови данни.

Източник

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *