Може ли да се предпазим от консуматорското потребление

Онлайн търговците прилагат различни психологически трикове, които ни карат да потребяваме повече продукти. За превенция на безразсъдни харчове трябва да се създадат правилните навици. Това съветва в  новата рубрика „Бизнес психология“ на предаването „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria Краси Гешева, психолог, организационен консултант и лайф коуч.

 

„В електронната търговия има много методи за привличане на клиенти и стимулирането на покупка на продукти. Хората често вземат решения на подсъзнателно ниво дали да купят даден продукт“, обясни тя.

Психологът посочи, че сайтовете използват метода на социалното доказателство, при който платформите показват, че голям брой хора разглеждат даден артикул и това създава „неотложност“ у хората, които искат да закупят продукт на изгодна цена.

Целия коментар гледайте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването „Бизнес старт“ може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *